Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Over Twilight:

 Vandaag heb ik alle boeken van Twilight weer bij de bibliotheek gehaald. Werkelijk, ge-wel-dig. Ik heb ze allemaal wel een keer of tien gelezen, en nog steeds ga ik dood van het lachen.
Nou ja, bij wijze van spreken dan, ik ben immers al jaren dood.
Ik denk dat dit een van de beste acties ooit is. Edward verdiend een enorm standbeeld:
Bedreig een schrijfster, laat haar een boek schrijven waarin jij zelf als goedaardige en knappe vampier een hoofdrol hebt, zorg dat het boek een wereldhit word, en woppa. In plaats van dat elk tienermeisje die afschuwelijke knoflookstrengen boven haar bed hangt in doodsangst dat ze word gebeten, vallen ze zwijmelend en dromend van hun eigen vampier in slaap. Ik heb nog nooit zo makkelijk toe kunnen slaan.

Nu Paul van Loon en al die andere verraders oppakken en de wereld is in onze handen!

3 opmerkingen: